You are here: صفحه اصلی

Pishgamanit . com

از اینکه پیشگامان فناوری را انتخاب کردید ممنونیم .

newsflash

latest news



راهکار های مبتنی بر پیامک برای آژانس های مسافرتی چاپ فرستادن به ایمیل

آژانس های مسافرتی

راهکار های شرکت پیشگامان فناوری نوین ارم برای جذب توریست و موفقیت آژانس های مسافراتی

امروزه رضایت مشتری از خدماتی که دریافت نموده است کافی نیست، باید به مشتری وفادار بود تا مشتری نیز به خدمات شماوفادار شود . وفاداری بدان معناست که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی برای دریافت خدمات جدید برانگیخته و مشتاق باشد و زمانی حس وفاداری شکل می گیرد که رابطه مشتری و فروشنده دارای ارزش دو طرفه باشد بدان معنا که هر دو سود ببرند.

شرکت پیشگامان فناوری نوین ارم www.WebParking.irمشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می کند، فروشنده را تمجید می کند و او را به دیگران پیشنهاد می دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می دهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار کسانی هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند.


تکنیک های پیامکی برای جذب توریست:


1- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
2- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.

10 ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.

3- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.

4- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.

5- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.

بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: 9 صبح ، محل اجتماع: لابی هتل

6- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.

مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.
اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد 2 را ارسال نمایید

7- در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان وفادار خود برسانید.

تور 21 روزه چین با تخفیف 10 درصدی برای مشتریان ویژه

8- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.

شرکت پیشگامان فناوری نوین ارم www.WebParking.irفرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار بر همگان مبارک

 

پیشگامان را با چند زبان تجربه کنید...

English French German Italian Russian Spanish Persian